الجمعة، 7 أغسطس 2009

العاب _ افلام _ صور _ بنات _ اغاني


هل اصبح اغلب استخدم الانترنت من قبل المصرين هو الالعاب فقط ؛ انا استخدم الانترنت
منذ حوالي 10 سنوات ؛ كنت بتعب قوي علشان افتح موقع او احمل اغنيه ؛ نهيك عن الثمن
الباهظ جدا وقتها للانترنت ؛ بالبلدي كنت خارب بيت ابويا :d
وفعلا استخدمت الانترنت شات واغاني وكده بس مطولتش هما ست شهور علي الاكثر وبعدين
بدات استفاد وافيد كمان من خلال الانترنت .
معروف ان اول استخدمك للانترنت بتبقي عامل زي الولد الصغير اللي لسه مولود عايز تبص
وتشوف وتعرف كل حاجة في الدنيا ؛ بس مش حتفضل طول عمرك كده !!!!!!!
للاسف انا اتصدمت وانا اتصفح جوجل بتقرير رعبني جدا وخضني جدا ؛ اكتشتف ان اغلب كلمات
البحث علي الانترنت بالنسبة للمصرين تتمثل في خمس كلمات : العاب _ افلام _ صور _ بنات _ اغاني
هو فعلا المصرين او خاليا واقعيين ؛ هو فعلا اغلب المصرين بيستخدموا الانترنت كده ؟!!!!
ايه ده !!!! النهارده بقينا سنة 2009 واكتشفوا كوكب جديد شبيه بالارض وانت لسه بتدخل الانترنت تدور
علي العاب وصور وبنات ؛ ياخي جاتك وكسة ..... لا جاتك ستين وكسه :@
الانترنت مليان بكنوز الدنيا ؛ حضرتك الوقت اللي انت قاعد فيه تدور علي العاب او افلام اقرأ اي حاجة
مفيدة ؛ دور علي خبر ؛ دور علي معلومة ؛ افتح منتدي مفيد واكرر منتدي مفيد مش منتدي توبكات
حرام عليكم والله لما تبقي ليل نهار قاعد علي الانترنت ومبهدل سرعه الانترنت علي باقي الناس علشان
حضرتك بتعمل دون لود لفيلم !!!!!!!!
متروح السينما يا اخي وبلاش تقرفنا معاك ؛ لا والانيل انك كمان بتنزل الفيلم ومش بتتفرج عليه لا بتشيله
اهو الاسم وانت قاعد علي صحابك تقول لهم انا بعمل دون لود وخلاص او تقول ليهم انا عندي الفيلم وخلاص
لو ده استخدمنا للانترنت واحنا في 2009 يبقي احسن لنا نروح نبيع لب اهو علي الاقل نتسلي بدل فيلم
مسروق من سينما وصورته وصوته زي الزفت ؛ او صورة بنت كدابه وهي مش صورتها اصلا او شوية اغاني هبله
زي العنب وانا بحب الحمار !!!!!!!!
ومشربش الشاي اشرب اذوذه انا ........

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

 

Free Counters
Advance Loans