الأربعاء، 29 يوليو 2009

تويتر : هل يستحق كل هذه الضجه ؟


بالفعل قررت الدخول الي عالم تويتر بعد تردد دام كثيرا !!!!! اوباما مش احسن مني علشان يبقي عضو في تويتر وانا لا الاول توضيح لفكر تويتر هي : ماذا تفعل الان ؟ هي دي الفكرة انت بتعمل ايه حاليا ؛ في الكلية ممكن تبعت sms في البيت بتاكل اكتبها واحنا حنعرف ؛ داخل الحمام وماله نعرف برضه. الحقيقة انا مش شايف اي حاجة ممتعه في الموضوع او جذابه او مفيدة بمعني اوضح ؛ علي الرغم ان في اقاويل كتيرة بتقول ان بارك اوباما استطاع التأثير علي الكثير من خلال تويتر وانا هناك تعديلات وزارية في بعض الدول الكبري تمت عن طريق تويتر وانا حاكم دبي ...... وهكذا ايه يا جماعه في ايه ؟ ماله تويتر ؟ ليه كل ده !!!!!! طيب انا استفاد ايه ؟؟ هو ده السؤال اللي سئلته لوحد محترف تويتر كان رده عليه علشان تعرف صحبك بيعمل ايه حاليا !!!!! طيب وفين الخصوصية ؟؟؟!!!! فين الفايدة !!!!!!! فين المتعه طيب !!!!!!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

 

Free Counters
Advance Loans